Ένα από τα σημαντικότερα “πρέπει” που οφείλει να έχει ένα κατάστημα τεχνολογίας είναι οι after sales υπηρεσίες! Οι υπηρεσίες δηλαδή που παρέχει στον καταναλωτή μετά την αγορά του προϊόντος. Για παράδειγμα: η αντικατάσταση ελαττωματικού προϊόντος, η εγγύηση καλής λειτουργίας μετά από service κτλ.
Και αν για το τελευταίο το “έχουμε” μιας και αναλαμβάνουμε τις περισσότερες υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης “χωρίς μεσάζοντες” (η συσκευή, υπολογιστής κτλ επισκευάζονται σε εμάς, εκτός ελαχίστων ιδιαίτερων περιπτώσεων και μετά από συνεννόηση με τον πελάτη), για τα προϊόντα που εμπορευόμαστε ίσως κάποιος θα ήταν επιφυλακτικός.
Πώς μπορεί κάποιο ανεξάρτητο κατάστημα τεχνολογίας, με έδρα την Ικαρία να προσφέρει εγγυήσεις όπως συμβαίνει στα μεγάλα πολυκαταστήματα; Και όμως στην Faros Technology Solutions λειτουργούμε με βάση τις υψηλές απαιτήσεις που έχουμε θέσει στους εαυτούς μας!
Είναι αυτονόητο ότι παρέχουμε after-sales υπηρεσίες στα προϊόντα που προμηθευόμαστε. Είναι αυτονόητο ότι “εμείς μπαίνουμε μπροστά” για κάθε προϊόν τεχνολογίας που αγοράζετε από εμάς. Είναι αυτονόητο ότι εμείς θα φροντίσουμε για την αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, εντός εγγύησης, στο επίσημο service της εταιρίας. Είναι αυτονόητο για τα δικά μας “πρέπει”!
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ηχεία 2:1 τα οποία αγοράστηκαν από το κατάστημά μας και τα οποία κατασκευάζονται από την καλύτερη ίσως εταιρεία στον τομέα του ήχου για υπολογιστές. Αστοχίες συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες όμως και τα ηχεία μέσα σε λιγότερο από χρόνο παρουσίασαν πρόβλημα. Ο πελάτης μας δυστυχώς δεν είχε κρατήσει ούτε συσκευασία, ούτε απόδειξη αγοράς. Και όμως φροντίσαμε μέσα σε λιγότερο από βδομάδα να αντικαταστήσουμε το αποδεδειγμένα μη λειτουργικό προϊόν με καινούργιο, χωρίς κανένα επιπλέον κόστος..όπως είναι το αυτονόητο!
Στη Faros Technology Solutions είμαστε λοιπόν δίπλα σας και μετά την αγορά κάποιου προϊόντος. Στη Faros Technology Solutions, στην Ικαρία, εμπορευόμαστε προϊόντα τεχνολογίας, όχι για το κέρδος (και να θέλαμε δεν υπάρχει τέτοιο στα προϊόντα τεχνολογίας) αλλά γιατί ΑΓΑΠΑΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ και… εσάς!